جلسه سوم آَشنایی

خرید بک لینک

دیروز از ساعت 5 تا 7:30 عصر باهم بودیم در ویونا.

رفتم جلوی خونه شون و بردمش باماشین. جلسه خوبی بود امیدوارم جلسه بعدی (چهارم) هم که جمعه 20 دی هست و امیدوارم پدرها در جلسه باشند. خوش تیپ و با وقار وبا لباس های خوب. رفتارش هم محترمانه هست.

اتفاقات عجیبی میفته بعضی وقتها و امیدوارم هرچی خیر و صلاح من هست اتفاق بیفته.

قطعا مسیولیت های جدیدو اتفاقات جدید برام رقم خواهد خورد.

چاوشی و اصفهانی از خوانندگان مورد علاقه اش هست.

توکلت علی الله.

نماز اول وقت و نماز شب را سعی بر انجامش دارم.

زندگی جز با لطف خدا و اهل بیت جلو نمیره... خدا انشالله خوبهارا برای همه جوانها و برای من رقم بزنه تا به سعادت برسم.

امیدوارم توی یک ماه بحث جمع بندی بشه و دچار اختلاف نشن.

نذر و نذورات هم زیاد انجام دادم مخصوصا از امام زمان.

وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...

ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 4:31

صفحه بندی