دیروز از ساعت 5 تا 7:30 عصر باهم بودیم در ویونا.
رفتم جلوی خونه شون و بردمش باماشین. جلسه خوبی بود امیدوارم جلسه بعدی (چهارم) هم که جمعه 20 دی هست و امیدوارم پدرها در جلسه باشند. خوش تیپ و با وقار وبا لباس های خوب. رفتارش هم محترمانه هست.
اتفاقات عجیبی میفته بعضی وقتها و امیدوارم هرچی خیر و صلاح من هست اتفاق بیفته.
قطعا مسیولیت های جدیدو اتفاقات جدید برام رقم خواهد خورد.
چاوشی و اصفهانی از خوانندگان مورد علاقه اش هست.
توکلت علی الله.
نماز اول وقت و نماز شب را سعی بر انجامش دارم.
زندگی جز با لطف خدا و اهل بیت جلو نمیره... خدا انشالله خوبهارا برای همه جوانها و برای من رقم بزنه تا به سعادت برسم.
امیدوارم توی یک ماه بحث جمع بندی بشه و دچار اختلاف نشن.
نذر و نذورات هم زیاد انجام دادم مخصوصا از امام زمان.
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 4:31