
امروز جمعه هست... حالت افسردگی دارم و بداخلاقیاز سه بهمن 94 که با مهسا شروع کرده بودم بخاطر دلخوری از هم و امتحاناتش از هم یه هفته هست خبری نداریم و دارم فکر میکنم که مشکل چی بوده و واقعا باورم نمیشه که یک سال و نیم از این اتفاق گذشت... یک سال و نیم انگار عمرم را هدر دادم با دیر اومدن خونه تا دیروقت... دارم کار میکنم و زبان برای رفتن ولی به شدت نرفته هنوز احساس غربت میکنم یه خیابونی از امریکا یا ک...
ادامه مطلب