حدودیازده تومن پروژه نیروگاه گرفتم پولشو.
در گیر و دار موضوع روشنایی هستیم در شرکت و منتظر جواب بعضی خریدارها...ضمنا بحث جدایی امیر از شرکت هم هست.
ولی موضوع اصلی و استرس بسیار شدید این هفته من در مورد امتحان راکتیو هست که دارم هفته بعد و مصادف شده با ماه رمضون و از فردا هم شبهای قدر...
به هرحال سختی هست ولی بعدش آسونی میاد...هرکاری دارم میکنم تا این هفته بدون کار بره جلو و وقت درس خوندن داشته باشم.
امشب میخام یک سوم جزوه را بخونم و فردا تو سازمان هم یک سوم دیگر و اگه بشه یک سوم آخر هم تا فردا شب بخونم..
خدایا کمکم کن هم روزه هام رو بگیرم هم درسمو بخونم هم به عمر و مالم برکت بده.
خدایا منو بزرگ و بزرگتر کن
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 1:48