هفته دیگه چهارشنبه پروازم هست به تفلیس
هفته قبل رفتم تبریز، صوفیان، جلفا، کندوان. شهر بسیار تمیز و جالب و من بودم و پنج نفر آدم دیگه و فکر میکنم به اندازه ای هستم که خودم رو تو جمع به خوبی نشون بدم و بعدش هم حاج اسمعیل مسیج داد و تشکر کرد از همسفری باهم. یه باقلوا ترکی خریدم چند بسته و خشکبار تبریز و .... . سفر کاملا کاری بود و جالب. شب هم رفتیم هتل شهریار.. تو پروازم با خانم حاج اسمعیل حسابی صحبت کردم از مملکتو مهاجرتو .... .
اما سفر گرجستان... میخوام واقعا ریلکسیشن کنم ... امروز یه سر رفتم دانشگاه و قبل از سفرم هم انتخاب واحد ترم 5 را انجام میدم... هم باید زبان بخونم و هم دروس امتحان جامع.
میخوام این چند روز واقعا بی دغدغه گردش کنم... چون واقعا سه ماه خیلی سخت دارم و درسی و بعد از اون توی زمستون سه ماه پرتلاطم برای تکمیل مدارک مهاجرت.
میخوام راحت راحت باشم در مورد شهرش سرچ کردم میخوام 8 بیدار بشم و شبها هم 1 بخوابم و واقعا از این بخش دنیا لذت ببرم...
بابک سح ... هم رفته سمت ژاپن... سه تا کار تجاری به صورت پروپوزال فرستادم برای کره جنوبی که امیدوارم جواب بگیرم... و یه خلاصه مقاله هم فرستادم واسه ژاپن.
خودم مقید هستم سالی یه بار سفر خارج برم تا اینکه کلا برم سمت خارج.
واقعا برناممو هفته بعد هم سبک کردم تا متمرکز بشم روی سفرم.
حال و حوصله عکس هم ندارم...
تازه وارداینستاگرام هم شدم و شده مثل قدیما که تازه وارد فیس بوک شده بودیم...عمر تلف میکردیم وقطعا سالهای اتی اتفاقات جالبتری خواهد افتاد....
همچنان دغدغه اصلیم پوله و دکترا.
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: مقدمات,گرجستان,خاطرات,تبریز, نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 21:07