این ماه چندتا برنامه دارم:
اول اینکه کارهای شخصی ام مثل خورشیدی و مطالعاتی و روشنایی و ... امیدوارم نهایی بشه.
دوم اینکه باید تو این ماه یا مهر حتما امتحان EPT بدم و در کنارش جزوات را پیدا کنم و بشینم بخونم تا اول آذر و نوشتن پروپوزال و صحبت با مظفری سر نوشتن پایان نامه .
سوم هم سفری هست که باید برم 20 گرجستان.
موارد اول و دوم کل کارهای من در مهر و آبان هم هست.
بعدش هم تو زمستان سابمیت میکنم برای آیلتس و مهاجرت.
در کل هدفم اینه همش امسال و سال بعد پول جمع کنم.
ولی واقعیت دیگه هم دلتنگی عجیبی هست که دارم برای رفتن و دور شدن.
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: برنامه,شهریور, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 21:07