این
حس جدید که مرتبط با پست قبلی هست برام جالبه.
من بجث کانادا و کار نصیری رو تقریبا از دست دادم ولی انگار که میخوام به عالم و آدم خودمو اثبات کنم ناامیدیم تو بخش زبان صفره و با برنامه دارم میبرم کارهامو جلو.
البته درسته ازشرایط اقتصادی خیلی متضرر شدن همه ولی بازهم جای شکرداره...
دارم برای زبانی میخونم که همین یه دونه ( L8 & RWS7 ) در کنار ارشد و هفت سال سابقه کار میتونه به شدت کمکم کنه توی رفتن مستقیم...الان فاصله من با کانادا همین زبان هست و به نظرم یه فرصتی که قطعا تا آخر سال استفاده خواهم کرد و به همه اثبات میکنم...به همه...
بعدش روی موارد دیگه زندگی وقت میذارم.
راستی قبلامیگفتم همه باید چند گزینه ای تو زندگیشون برن جلو...ولی تازگیا نظرم عوض شده و میگم تمرکز روی یه کار و عالی جلو بردن اون انگارخیلی باارزشتره...البته علتش هم اینه که ادمهاقبل از اینکه به جایی برسن مسلما تلاشهاشون شاید به نتیجه نرسه و باید گزینه های جایگزین هم داشته باشن.
ولی وقتی به یه جایگاهی میرسن انگار باید برن سراغ دوره تخصص و متخصص هر کاری بشن که شروع میکنن چه زبان، چه دکترا، چه اکسل و چه هر اتفاق دیگری.
امیدوارم تا هفته سوم مرداد که میخوام ماک بدم بتونم بالای 6 بگیرم همه اسکورها رو و بعدش انتظار دارم یک ماه بعدش کم کم اسکیل هام رو ببرم روی هفت و لیستنینگم هم ببرم روی 8. در ضمن فعلا روی لیستنینگ و ریدینگ به شدت متمرکز شدم تا امتحان ماکم.
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 18:28