هفته قبل جمعه 11 بهمن ماه با خانواده رفتیم خانه آنها... ساعت 8 تا 12 شب.
خوشبختانه وصلت من به لطف خدا میسر شد. . . دوشنبه 14 بهمن هم برای تحقیق اومده بودند.
امروز هم جلسه 10 ام هست که من ایشون را می بینم.. به انتهای خط های این وبلاگ رسیدم.انشالله در یک فضای جدیدتری باید کار کنم و تمرکزم رابذارم روی زندگی... ده سال زندگی نگاشت من تو این محیط هم به نظر میرسه که تموم شده هست.
القصه تا الان اسفند نامزدی...فروردین عقد... مردادعروسی... الخیر فی ما وقع
وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...
ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 4:31