درآستانه سال نو

خرید بک لینک
امروز جمعه بود و فردا هم میرم سرکار.

بعدش تعطیلات نوروز شروع میشه که یه سری به اصفهان خواهیم زد.

امسال پر از اتفاق بود برام... ادامه رابطه با مهسا- ادامه دروس دکترا- سفر ژاپن- شغل دوم و فعالیت هام و دیراومدن خونه من.

راستش واقعا امروز که کامل خونه بودم حس کردم چقدر زندگی با پدر و مادر میتونه شیرین باشه... واقعا دلتنگشونم ... واقعا پر از عشق هستن... خداییش عشق واقعی هستن با هر عیب و نقصی که دارن.

بیش از پیش به امسال یعنی سال 96 به عنوان سال اوج خودم فکر میکنم...

امسال سال امتحان جامع من هست... سال تایید پروپوزالم هم هست و در ضمن باید مدرک آیلتس هم بگیرم.

همه این ها در کنار کارهای شرکتم و مهاجرت اهداف من هستن توی سال جدید از زندگی خودم.

حس میکنم سرعت این سال را و واقعا تنم میلرزه از این سرعت.

البته امسال یکسال تارک الصلاه بودم .. وای بر من.

میخوام محکم محکم با خدا عهد ببندم تمام تمام تمام نمازهام حتی نماز صبحم را نه تنها قضا نکنم بلکه اول وقت هم بخونم و این موضوع را از همین فردا شروع میکنم ...

خدا امیدوارم ازم بگذره من خیلی بدی کردم.

مهسا هم داره میره تایلند...کاری بهش ندارم فقط به خودم فکر میکنم و فقط یه تبریک سال نو بهش میگم.

یه جمع بندی خوبی بود این متن از سال 96 من.

وسط ماه رمضان و فرجه امتحان...

ما را در سایت وسط ماه رمضان و فرجه امتحان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 1:48

صفحه بندی